Mensagens populares

quinta-feira

THE BOOK OF MORMON MUSICAL (MUSICAL SOBRE O LIVRO DE MORMON)


From Trey Parker and Matt Stone, four-time Emmy Award-winning creators of South Park, and Robert Lopez, Tony Award-winning co-creator of Avenue Q, comes a new Broadway musical called “the funniest show I've ever seen, by far” (Entertainment Weekly) and “so good it makes me angry” (Jon Stewart, The Daily Show).

The Book of Mormon follows a pair of mismatched Mormon boys sent on a mission to a place that’s about as far from Salt Lake City as you can get. Co-directed by Mr. Parker and three-time Tony nominee Casey Nicholaw and described as “making the audience insane with joy in this way I don't think I've ever seen in a theater”


De Trey Parker e Matt Stone, quatro vezes vencedores dos Emmys da serie South Park, e Robert Lopez, Tony Award-winning co-criador de Avenue Q, vem um novo musical da Broadway chamado o "show mais divertido que eu já vi, de longe "(Entertainment Weekly) e" tão bom que me deixa irritado "(Jon Stewart, The Daily Show).

 O Livro de Mórmon segue um par de rapazes mórmons incompatíveis  enviados em uma missão para um lugar que tão longe de Salt Lake City, como você não pode nem imaginar. Co-dirigido por  Parker e o três vezes nomeado Tony Casey Nicholaw e descrito como "fazer o público louco de alegria, desta forma eu não acho que eu já vi em nenhum teatro"

Download
Parte 1:Aqui  Parte 2:Aqui  Parte 3:Aqui  Parte 4:Aqui   Parte 5:Aqui

Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...